guys, if you are here, do follow me. i really appreciate ~ Thank You people ;)

Tuesday, April 15

Abang posmen

Asslamualaikum

Sketsa petang-petang ::::

Aaaaa * mulut ternganga
Nak makan dah ni, tetiba ada pulak abang posmen nak masuk .
Okey buka pintu ...

Yes ? - zatie
Err saya nak kutip zakat ni - abam posmen
Haa ? zakat tapi sekarang ni saya takde cash - zatie
Ehehehe saya gurau je, sebenarnya saya nak tanya. boleh ? - abam posmen
Oh okey, silakann *muka takut - zatie
Ni alaska  buat kesihatan eh - abam posmen
Eh tak, dekat sini kecantikan. - zatie

Ohh yekee . kenal adira tak . alaa artis tu, putih je dia haaa - abam posmen
kenal, kenapa ? - zatie
Saya pelik lah, dia makan apa eh jadi putih. Tapi saya rasa dia inject kan- abam posmen
Haa *berkerut dahi . tak pasti la saya, mungkin lahh heee. Tapi kalau nak putih, dekat kedai sebelah ada jual pil putih kulit - zatie

Tapi saya nak tengok india makan dulu, putih tak agak-agak - abam posmen
Haaaa india, err tahh lah . - zatie
HAHAHAHAHA mcam tak selesa je, saya balik dulu laa - abam posmen
Haa okey - zatie
Eh jangan marah tau, tadi tu saya bergurau je. Saya selalu lalu depan alaska, ni baru sempat datang tengok awak - abam posmen
Haaa ? *muka terkejut plus bengangggggg
Eh jangan marah, gurau . Heee - Terima kasih, assalam - abam posmen


Abam posmen yang agak pelik, bercakap dengan aku tergagap macam aku akan telan dia tak lama lagi . Be positive saja bila jumpaorang sebegini . Sekian

No comments:

Post a Comment