guys, if you are here, view and smile. Any question, do email me izatieayisha.work@gmail.com ~ Thank You people ;)


Saturday, May 25

Assalamualaikum ...

Dah habis cuti semester yang ke 6 dan aku terpaksa lah meninggalkan mom. Terasa macam tak boleh nak tinggalkan dia. Akan merinduinya semestinya ya Tuhan. Sabar je lah :) kalau tak habis belajar kang mom kecewa habiskan, so habiskan semester akhir. Sem akhir ni mungkin busy sebab nak cari part time tapi tak pasti lah what job i will do nanti. Alhamdulillah semester lepas aku pass, aku apply macam macam dah nak sambung degree tapi tanpa pengetahuan mom lah . Dia semestinya nak aku kerja dulu kan tapi aku nak sambung lagi . Tak puas lagi nak cari pengalaman belajar ni, nanti dah kerja mana ada masa nak belajar dah kecuali dapat boss yang senang hati bagi kita peluang part time study . 
My birthday will coming and i am so excited. Bersyukur kepada Allah subhanallahuta'ala and thanks for mom and dad for sure. Dah nak masuk 20 tahun, hehehe . Dah besar dah anak abah ni bah, kalau lah abah masih ada. Kalau abah masih ada mesti aku masih boleh merasakan semuanya, semuanya yang bermaksud merasakan kebahagiaan bersama dia . Teringat masa darjah 6, ada lawatan ke kuala lumpur and orang lain abah yang menghantar tapi aku mom yang hantar even ada abah tiri. Not same with abah sebenarnya benarnya. K sedih ! tapi kena lah terima bahawa abah dah pergi buat selamanya and dia takkan kembali lagi. Aku yang masih lagi di dunia hanya mampu berdoa sebagai anak :) Al - Fatihah .
Dah habis kot story and sorry for all. Thanks :)

No comments:

Post a Comment